Khamis, 21 April 2011

sape tag saya.....

 soalan2 cepumas yg ditag oleh http://puanxcomei.blogspot.com jom baca acara suka2 ini.

1.Bekas kekasih saya adalah seorang :
 
manusia....eh...eh...eh mane ade..mane ade...

2.Saya sedang mendengar :

cintamu mekar di hati ni (khas untuk hubby tercinta)

3.Mungkin saya patut : 

tidurlah...penatnyer

4.Saya suka :
 
kalau ada orang belanja saya makan tempat yg saya suka nk pegi...hehehehe

5.Sahabat baik saya :

adalah orang yang sgt baik dengan saya...dan sentiasa ada bsama saya saat suka & duka....ada ker...

6.Saya tak faham :

x faham lah..nape x kaya2 lagi ni..keh3

7.Saya kehilangan :

sifat keras hati...dan kini beralih ke lembut hati..eh..eh betul ke nih....

8.Ramai yg bertanya :

bila nak start buat kuih ni...aku nk order...alahai susahnya nk jwb...mak bz sgt nih...

9.Makna nama saya :

alah malulah nk cakap...sbb bes sesangat..nt masuk lift tekan sendiri...carilah dlm buku makna nama2 tu

10.Cinta itu adalah :

sesuatu yg sangat berharga yg x boleh dijual beli dgn wang ringgit....

11.Saya akan cuba :

jadi yang sangat terbaik dari yg terbaik...doakanlah ye..

12.Telefon bimbit saya :

hubby sayang hadiahkan nokia touch screen ......?sayang sgt

13.Bila saya terjaga dari tidur :

syukur masih dapat bnafas utk meneruskan kehidupan....

14.Saya paling meluat apabila :

orang tipu saya....menci3

15.Pesta/party adalah :

sesuatu yg leh wat kita kumpul together2..n hepi2

16.Haiwan yg paling comel :

kucing kot...sbb my sweet little semua suker kucing...

17.Peringkat umur yg paling menyeronokkan bg saya ialah :

semua peringkat umur...keseronokkan yg berbeza-beza....

18.Hari ini :

saya kerja cam biasa....layan anak2...layan fb...tgk blog....bla..bla..bla....

19.Mlm ini saya akan :

tgk tv....tgk anak2 punya homework....harvest farmville...tidurlah...

20.Esok pula saya akan :

x sabo tunggu hubby sayang saya pulang...ku merinduimu...

21.Saya betul2 inginkan :

hepi..bahagia ngan famili saya 4ever...

22.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pg ini :

ooh...x byk berubah..masih muda lagi...hahahaha

23.Siapa yg anda mahu tag :

ala ni yg letih...x tahulah...ramai kwn2 masak2 kat sini...nt x kacau korang ker..lenkali jelah...tu masalah seorang aku ni..paling ditakuti kalau nk wat sst...takut mengganggu ketenteraman...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jelah..saya x kisah pun...